söndag 20 september 2009

Tack!


Den här vackra awarden har jag fått av den här tjejen!
Tack snälla du, alltid roligt att få awards, även om jag
inte är så snabb på att besvara dem...
Jag ska berätta 5 saker om mig själv som jag tycker om
att göra...oj- vad svårt...
I have got this beatiful award from this girl.
Thank you deares, always nice to have awards, though
I am not that fast responding to the,...
I am going to tell you 5 things I like to do...
Ooops, thats hard....
Jag tycker om att sitta i min egen lilla pysselbod.
I like sitting at my craftingtable.
Jag tycker om att lyssna på musik, är allätare.
I like listen to musik, I listen to almost everything.
Jag tycker om att dricka kaffe, gärna med nån god kaka till!
I like to drink coffee, and happily with a cookie too!
Jag tycker om att ha hemmakväll med min familj.
(Det blir aldeles för sällan nu när barnen börjar bli stora!)
I like having a homeevening with my family.
(It happens not that often nowadays when the children
is getting big!)
Jag tycker om att titta på svenska deckare som t.e.x Beck.
I like watching swedish thrillers, like Beck.
Jag skickar inte vidare till 5 nya bloggare, utan du som känner
för det får lov att plocka upp awarden här hos mig. Länka tillbaka
till mig och berätta 5 saker som DU tycker om att göra!
I will not pass this to 5 mew bloggers, you who feel up to it are
allowed to pick this award here and now. Link back to me
and tell about 5 things YOU like to do!
Ha en skön söndag! Have a nice sunday!//Lillemor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!
Thanks for your comment!