fredag 10 juli 2009

Lycka...

Lycka...det är ett vackert ord tycker jag.
Men vad är egentligen lycka? Säkert är
att det är olika för olika människor.

Happiness...it´s a beatiful word I think.
But what is true hapiness? It means for
sure different things to different people.

För mig innebär Lycka att få vara frisk och
att mina barn har det bra.

For me Hapiness is to stay healthy and that
my children is doing fine.

Men det finns också andra små saker som
förgyller vardagen som tillexempel tjocka
paket från brevbäraren...

But there is also other small things that
put´s a goldenshimmer on the ordinary
days, as for example big packages from
the postman...

Oj, det känslan är som...julafton för mig!
Jag drar mig nästan för att öppna paketen
även om jag egentligen vet vad som finns
innuti, bara för att dra ut på den där
Lyckokänslan...

Gosh, that feeling is like Chistmas for me!
I almost don´t want to open the package
though I know what´s inside, just to keep
that Happy feeling for a while...

Idag kom TVÅ tjocka paket i brevlådan!
Hjärtat nästan slog lite extra och först
öppnade jag ett paket från USA. Två
underbara stansar och lite annat smått o
gott som jag beställde i söndags!


Today TWO big packages came in my mailbox!
my heart started beating a little extra and first
I opened a package from USA. Two wonderful
edgepunches and some small stuff that I ordered
last sunday!


Mina nya stansar.

My new edgepunches.








Paket nummer två var, som min son skulle ha
uttryckt det: "ett riktigt fett paket" ;o).
Det var mitt andra Dt-paket och här kommer
en liiiten sneakpeak på det fina som låg där.

Package number two was, like my son would have
said: " a really fat package" ;o).
It was my second Dt-package and here comes
a small sneakpeak showing some of the nice things
inside of it.




Ha en trevlig helg och Välkommen tillbaka!
Snart har jag nya Dt-kort att visa.

Have a nice weekend and Welcome back!
Soon I will have new Dt-Cards to show you.


//Lillemor




5 kommentarer:

  1. Väntar med spänning...
    Härligt att få så härliga paket, även de man beställt själv=)
    /Lena

    SvaraRadera
  2. Øj Elsker også at få pakker. Så lykkefølelsen kender jeg også...
    Og super lækre pakker du har fået...

    Tak for din velkomsthilsen. Glæder mig rigtig meget til at være en del af teamet.

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det roligt att få paket! :o)
    Stansarna är ju bara underbara och DT-paketet ser smaskigt ut! ;o)
    Väntar med spänning på dina kommande DT-kort.
    Önskar dig en fortsatt trevlig helg,
    Kram,
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Have fun with your DT package and the punches! My DT package has just arrived and the stamps are yummie again, aren't they;-) Can't wait to see with what you come up with:-D

    Have a great weekend!

    Inge xOx

    SvaraRadera
  5. Looks like a Yummy pkg!...I can hardly wait to see your Gorgeous creations!!...Hugs, Ila

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!
Thanks for your comment!